Vart är min beställning?

Har du handlat hos oss nyligen och tycker att det dröjt extra lång tid med leveransen?

Många upplever detta sedan mitten av 2018 och vi vill gärna att du läser detta innan du hör av dig och frågar om din order.

Sedan vi flyttade butiken till ny ort så har vi märkt av enorma förändringar i hur fort våra brev kommer fram till mottagaren och vi tycker det är lika tråkigt som våra kunder tycker eftersom vi som vanligt skickar ut det fort härifrån.
Det kan du alltid lita på!

Detta är vår rutin för postning

Pga hur postgången går här utåt landet så hämtas all vår post upp klockan 10:00 på förmiddagarna från och med Januari 2019, vilket alltså innebär att om du handlar efter det på en Måndag, så är första möjliga leveransdag på Onsdagen

Detta är vad PostNord slarvat med

Vi har upptäckt att inlämning av vår post inte alltid sker i enlighet med när posten ska vara inlämnad samma dag för att gå iväg under kvällen. Vi får uppdateringar om att post blivit inlämnad EFTER sista tid för inlämning och därför tar ännu en dag extra på sig.
I exemplet ovan så betyder detta att om du handlar efter klockan 10:00 på en Måndag och PostNord lämnar in dagens post för sent, så är första dagen för leverans på Torsdagen.

Då vi inte kan påverka vad som händer när vi lämnat ifrån oss breven så satsar vi nu stenhårt på att hålla god service, erbjuda ännu mer varierat sortiment som utökas och såklart en låg prissättning så att det ska vara värt att vänta på nu när leveranstiderna är så osäkra.

Vi ber verkligen om ursäkt för detta och vill att ni ska veta att vi gör verkligen ALLT för att alla beställningar ska gå iväg härifrån snabbt. Det är det vi kan göra.